Agroturystyka - noclegi, pokoje

Szukaj ofert | +Ofertę | Linki |   Cennik | Logowanie Kontakt Ulubione
Agroturystyka » Forum agroturystyczne Agro Katalog WWW Stowarzyszenia agroturystyczne Kategoryzacja kwater
Agronewsy Tablica ogłoszeń » Oferuję - szukam noclegu Grunty i nieruchomości Wieś i sztuka Praca - praktyki
AGROTURYSTYKA
PORADNIK KWATERODAWCY

Strona w przygotowaniu
  Jak zacząć ...

EKOTURYSTYKA

ECEAT
Poland

oferuje Państwu to co na polskiej wsi unikalne i ...
Urlop u ekorolnioków to lekarstwo na stres i zmęczenie.  więcej...

RÓŻNOŚCI

Szukaj w newsach:

Z wizytą u gospodarzy - październik 2001
Wysłano: 2001-10-20

W drugą naszą podróż po kwaterach agroturystycznych wybraliśmy się na Mazury. Wyjechaliśmy dość późno więc część trasy musieliśmy pokonać w zaiście ogromnych ciemnościach. Nie staraliśmy się jechać głównymi drogami, aby przy okazji bliżej zapoznać się z otaczającą przyrodą. Nie obeszło się bez niespodzianek.

Nieoczekiwany objazd zmusił nas do jazdy wąską drogą z kostki otoczonej lasem - nie byliśmy zadowoleni z tej trasy, jednak po chwili gdy droga nagle sie skończyła i pozostała ścieżka leśna zaczęliśmy ją doceniać. "Horror" trwł na szczęście tylko 3 km - w każdym bądź razie jest co wspominać.

Pokoje gościnne - Piotr Kadylak
11 - 612 Kruklanki, ul.22 lipca 29c
tel.(087) 421 71 81
Prezes Turystycznego Towarzystwa Kruklanki - Mazury

Na tę kwaterę dojachaliśmy około godziny 21.00. Jak do tej pory z gospodarzami kontaktowaliśmy się wyłącznie telefonicznie - zapewniam, iż warto poznać tych Państwa bliżej. Zatrzymaliśmy się u nich trzy dni. Czas ten spędziliśmy w bardzo miłej i serdecznej atmosferze. Nie obyło się bez pieczenia kiełbasek w kominku.

Zdjęcia niejednokrotnie nie oddają wszytkiego co najlepsze. Obiekt doskonale przygotowany do
przyjmowania agroturystów, pokoje z łazienkami, ogromne zadbane podwórze.
Ponownie spotkaliśmy się z prowadzeniem Księgi Gości - zachęcamy wszytkich do wprowadzenia tego drobnego elementu zapisującego historię prowadzenia "biznesu" agroturystycznego.

Przyznajemy obiektom gwarancję serwisu - tutaj pewnie powinna być ona podwójna.
Zapraszamy wszystkich w ich progi - na pewno będziecie Państwo zadowoleni. A może Sylwester w Kruklankach !!!.

Hotel na wsi "Panorama"
19 - 411 Świętajno
Dudki 9
tel.(087) 521 56 84

Na ten obiekt w zasadzie natknęliśmy się przypadkiem, choć okazało się, iż z właścicielem poznaliśmy się już
wcześniej na Międzynarodowych Targach w Złotowie.

Małe szanse aby i Państu udało się trafić przypadkiem do "Panoramy". Jest to obiekt położony "na wsi" w pełnym tego słowa znaczeniu - trzeba zjechać z głównej drogi i pokonać kilkanaście kilometrów wąską asfaltową drogą, aż przed oczyma pojawi się .... .
Przy jeziorze, cisza, spokój i komfort - tak w skrócie. Obiekt ze wszystkimi wygodami, poza sezonem 30 zł ze śnaidaniem to chyba .... cena !!!. Polecamy.

Pensjonat w Ogrodzie
Stanisław Bojarski

11 - 502 Ryn
Sterławki Wielkie 85
tel.(087) 421 44 84

Tutaj pojawiliśmy się w drodze powrotnej. Gospodarstwo z prawdziwego zdażenia. Jak sama nazwa wskazuje "w ogrodzie" tak jest w rzeczywistości - przepiękny, zadbany ogród. Doskonałe warunki na wypoczynek, dużo miejsca, dobrze wyposażone pokoje. Nie pozostaje nam nic innego jak wszystkich ceniących spokój i chęć oderwania się od miejskich aglomeracji zachęcić do spędzenia wolnych chwil włąśnie tutaj.

Oferta w serwisie www.wakacje.agro.pl

Tym razem odwiedziliśmy jeszcze kilka kwater i wszystkie one otrzymały gwarancję naszego serwisu woj.warmińsko-mazurskie, reprezentują one sobą wysoki agroturystyczny standard. Każde z nich oferuje różne opcje wypoczynku i mają zróżnicowane ceny, wybór należy do Państwa - zgodnie z Państwa preferencjami. Na pewno godne wyróżnienia są w tym miejcu wszystkie - musimy jednak pozostawić nutkę niepewności przy wyborze przez Państwa kwatery, która może się okazać miłą niespodzianką.

Chcielibyśmy w tym miejscu jeszcze raz serdecznie podziękować Państwu Kadylak, u których gościliśmy przez cały nasz pobyt na Mazurach.

Serwis Agroturystyczny
www.wakacje.agro.pl

wróć do poprzedniej | przygotuj do wydruku przygotuj do wydruku | poleć znajomym poleć znajomym

komentarze: [ dodaj ]

O nas | Reklama | Napisz lub zadzwoń
Jastrzębia Góra  Wakacje nad morzem  Agrowakacje  hotele Poznań  ECEAT  agroturystyka  Kaszuby