Agroturystyka - noclegi, pokoje

Szukaj ofert | +Ofertę | Linki |   Cennik | Logowanie Kontakt Ulubione
Agroturystyka » Forum agroturystyczne Agro Katalog WWW Stowarzyszenia agroturystyczne Kategoryzacja kwater
Agronewsy Tablica ogłoszeń » Oferuję - szukam noclegu Grunty i nieruchomości Wieś i sztuka Praca - praktyki
AGROTURYSTYKA
PORADNIK KWATERODAWCY

Strona w przygotowaniu
  Jak zacząć ...

EKOTURYSTYKA

ECEAT
Poland

oferuje Państwu to co na polskiej wsi unikalne i ...
Urlop u ekorolnioków to lekarstwo na stres i zmęczenie.  więcej...

RÓŻNOŚCI

Szukaj w newsach:

Z wizytą u gospodarzy - wrzesień 2001
Wysłano: 2001-09-29

Wychodząc na przeciw kwaterodawcą, a zarazem potencjalnym agroturystą postanowiliśmy jak tylko będzie to możliwe odwiedzać kwatery, które dostępne są w naszym serwise lub zamierzają zaistnieć na jego łamach.

Ma to na celu oprócz zapoznania się z ofertą danego gospodarstwa przybliżenie wszystkim zainteresowanym atmosfery wiejskiego wypoczynku, gościnności gospodarzy i może coś więcej ........... .

Edward Górski - Prezes
Stowarzyszenie Agroturystyczne Powiatu Bytowskiego Agro-Kaszuby.
Wieś Sominy
Tel.(059) 821 62 44

Od naszej siedziby do kwatery agroturystycznej w Sominach to odległość około 170 km. Odcinek ten pokonaliśmy zachwycając się krajobrazami kaszubskiej ziemi.
Zapewniamy, iż jest na co popatrzeć. Niezliczona liczba jezior, drogi otoczone lasami, zachodzące słońce to robi wrażenie !!!

Z panem E.Górskim poznaliśmy się wcześniej na targach w Złotowie. Teraz mieliśmy okazje poznać miłą gospodynię. Oboje prowadzą typowe gospodarstwo. Zajęć jak zdążyli?my zauważyć nasi gospodarze mają bardzo wiele - ktoś by powiedział "jak to na roli" - to prawda. Miła atmosfera, życzliwość troska o przebywających na kwaterze turystów to na pewno atuty, które powodują, iż wielu powraca ponownie w to miejsce.

Gospodarze wynajmują kilka pokoi, jednak największe wrażenie zrobiły na nas pokoje w starszej części budynku. 200 - letnie ściany, które nie znają linii prostej na pewno pozostaną u każdego w pamięci bardzo długo.

Nie obejdzie się bez jazdy konnej, lasy - to bogactwo runa leśnego, na przeciwko drewniany zbór luterański z XVIIIw., wyżywienie na miejscu z własnych produktów, a przede wszystki dużo miejsca ..... wszędzie.

Jedyne co nam pozostało to zachęcić wszystki do odwiedzin - jak tylko znajdziecie wolną chwilę.

Bożena Cecot
Gospodarstwo agroturystyczne
Wieś Potok Rządowy
Tel. 0603 479 510

Nie jest łatwo trafić do Państwa Cecot - nie obeszło się bez pomocy rowerzystów. To pierwsze wrażenie, jednak jak się okazało to była jedynie własna nieufność gdy zadawaliśmy sobie
pytanie - czy to oby na pewno ta droga? Jadąc od strony Kielc wystarczy w Chmielniku przed kościołem około 15 m skręcić w lewo i potem już jak droga prowadzi.

W samym Potoku i w pobliskich wioskach uwagę przyciągają zabudowania już rzadko spotykane na polskiej wsi - tak jakby czas tu się zatrzymał na 100 lat. Dopiero w takich zakątkach człowiek zapomina o otaczającym nas szaleńczym świecie. Nie jeden się zastanowi o przeprowadzce na wieś z dala od miejskiego zgiełku.

Cisza, spokój, miła i bardzo gościnna gospodyni - tego możecie się tam spodziewać podczas swojego pobytu. Jazda bryczką, kontakt ze zwierzętami gospodarskimi, wyżywienie - produkty z własnego gospodarstwa, lasy bogate w runo leśne i ..... przekonajcie się sami.

Oferta w serwisie www.wakacje.agro.pl

Maria i Franciszek Michalscy
Gospodarstwo agroturystyczne Agro-Maria
Śladków Mały
Tel.(041) 354 29 04

Tutaj pojawiliśmy się z zaskoczenia. Dojazd był z Kielc trochę utrudniny ze wzgledu na objazdy przez Chmielnik jednak bez problemu dotarliśmy
na miejsce. Zajechaliśmy na podwórze, na którym parkowały trzy samochody. Patrząc po rejestracjach można by pomysleć, iż zjechała się "cała" Polska. Z niedowierzaniem gospodyni witała ekipę serwisu.

Po raz kolejny spotkaliśmy się z bardzo serdecznym przyjęciem. Mimo, iż sezon dobiegał ku końcowi to jednak turyści dopisywali - dlaczego ? - choć wokół wiele jest kwater agroturystycznych, wiekszość pokoi stało pustych - może warto się przekonać samemu.

Gospodarze prowadzą pamiątkową księgę gości - z niej można dowiedzieć się wszystkiego.

Oferta w serwisie www.wakacje.agro.pl

Masz wolny czas - może warto wyjechać na wieś - a może taka wycieczka jak nasza. Poznasz dużo miłych ludzi, piękno naszego kraju - propozycja na okres poza sezonem (w sezonie wymagana niejednokrotnie wcześniejsza rezerwacja).

Chcielibyśmy w tym miejscu jeszcze raz serdecznie podziękować gospodarzom, u których gościliśmy za serdeczne i miłe przyjęcie, jednocześnie życzyć im udanych kolejnych sezonów agroturystycznych.

Serwis Agroturystyczny
www.wakacje.agro.pl

wróć do poprzedniej | przygotuj do wydruku przygotuj do wydruku | poleć znajomym poleć znajomym

komentarze: [ dodaj ]

O nas | Reklama | Napisz lub zadzwoń
Jastrzębia Góra  Wakacje nad morzem  Agrowakacje  hotele Poznań  ECEAT  agroturystyka  Kaszuby